Odchudzanie brzucha

Źródło: pixabay.com

Wiele kobiet na całym świecie ma jedno wielkie marzenie… płaski brzuch! Zwykle aby osiągnąć zamierzony cel, zaczynamy „męczyć” do upadłego brzuszki, ponieważ wydaje nam się, że dzięki nim bardzo szybko i zarazem skutecznie wyrzeźbimy piękny brzuszek. Niestety rzeczywistość często bywa brutalna… Po pierwsze, zwykle mamy złą technikę wykonywania brzuszków, przez co oczekiwane rezultaty nie są widoczne. Po drugie same ćwiczenia to trochę za mało… co nam po ostrym treningu jeżeli, później jak zwykle sięgamy po niezdrową żywność. Wiele osób chcąc pójść moim zdaniem na łatwiznę zastanawia się czy istnieją skuteczne tabletki na odchudzanie brzucha? Moim zdaniem nie koniecznie… oczywiście są skuteczne tabletki na odchudzanie, które wspomagają nasz metabolizm, jednak nie będą one działały tylko i wyłącznie na brzuch. Zamiast szukać skutecznych tabletek na odchudzanie brzucha warto zastosować się do kilku poniższych porad i dzięki temu efekty mogą być już widoczne w przeciągu jednego miesiąca. Dzięki temu w wakacje będziesz mogła chwalić się swoim płaskim brzuchem na plaży czy też basenie! A więc…

Porada pierwsza. Powinno się zwrócić szczególną uwagę na to co jemy… Należy ograniczyć spożywanie produktów zawierających węglowodany proste oraz ograniczyć lub całkowicie zrezygnować z picia alkoholu, stołowania się w sieciach fastfood oraz jedzenia żywności mocno przetworzonej. Są to bardzo często zwykłe „bomby kaloryczne” nie zawierające w sobie żadnych składników odżywczych ani witamin, których potrzebujemy, a także są jedną z głównych przyczyn powstawania obrzęków.

Porada druga. Zaleca się spożywanie ostrych potraw (np. zawierających papryczkę chilii), ponieważ przyspieszają one naszą przemianę materii.

Porada trzecia. Szukaj produktów, które zawierają błonnik np. warzywa. Błonnik ma bardzo dobry wpływ na pracę naszych jelit.

Porada czwarta. Nie wszystkie owoce są dla nas dobre podczas zdrowej diety. Niektóre z nich mogą powodować wzdęcia oraz obrzęki. Oczywiście owoce są zdrowe, jednak niektóre takie jak np. banany czy winogrona warto ograniczyć, ponieważ zawierają one dużo cukrów prostych, a więc tych nie pożądanych w naszej diecie.

Porada piąta. Ostatnia porada i moim zdaniem bardzo istotna. Należy pić dużo wody! Jest ona bardzo potrzebna dla naszego organizmu i jest niezbędna do pracy błonnika. Oczywiście mówimy tutaj o wodzie niegazowanej lub nisko gazowanej (wody gazowanej należy unikać).

Jako dopełnienie naszego celu należy zacząć uprawiać jakiś sport… Ja mogę polecić pilatess, który jest bardzo dobrą formą aktywności fizycznej i naprawdę potrafi zmęczyć co przełoży się na rozwój naszych mięśni między innymi mięśni brzucha.

A więc podsumowując… moim zdaniem warto odpuścić sobie „skuteczne tabletki na odchudzanie brzucha”, a zamiast tego zastosować się do powyższych zasad. Powodzenia!

Dodaj komentarz

ok