Czego się dowiesz?
1. Jakie wydarzenia wpłynęły na wzrost wartości akcji Boot Barn?
2. Jaki wpływ na modę westernową miała premiera ósmego albumu Beyoncé?
3. Co Michelle Gass powiedziała o roli kultury w promowaniu marki Levi Strauss?
4. Jakie są przewidywania dla Boot Barn na nadchodzący kwartał i rok fiskalny?
5. Jakie trendy na rynku denimu zaobserwowano pomimo ogólnych spadków na rynku?
Sezon na rodeo i festiwale muzyczne
Zbliżający się sezon na rodeo oraz liczne festiwale muzyczne dodatkowo napędzają popyt na odzież charakterystyczną dla kultury zachodniej. „Nie mamy wątpliwości, że istnieje korelacja między wzrostem zainteresowania odzieżą westernową a premierą najnowszego albumu Beyoncé” – podkreślił Poser. Dzięki tym pozytywnym trendom, przewidywania dotyczące wyników Boot Barn na obecny kwartał i cały rok fiskalny powinny przekroczyć oczekiwania analityków Wall Street.
Denim w centrum kultury
Nie tylko kowbojskie buty cieszą się popularnością. CEO Levi Strauss, Michelle Gass, wskazała, że firma stara się, by marka Levi's była „w centrum kultury”. Misja ta została wsparta przez utwór „Levi’s Jeans” na albumie „Cowboy Carter” z udziałem Post Malone'a. „Nie ma lepszego dowodu na naszą obecność w kulturze, niż fakt, że taka osobistość jak Beyoncé nagrała piosenkę, która nosi nazwę naszej marki” – powiedziała Gass podczas rozmowy z analitykami. Mimo że denim przeżywa obecnie swój renesans, a styl westernowy jest „naprawdę na czasie”, dostawcy denimu, takie jak Levi Strauss czy Kontoor Brands, nie ustrzegli się przed niedawnymi spadkami na rynku. Akcje Levi Strauss spadły w kwietniu o ponad 3%, a Kontoor Brands, właściciel marki Wrangler, zanotował spadek o około 11%.
Trendy te podkreślają nie tylko wpływ kultury pop na modę, ale także zmienność rynku, gdzie nawet silne kulturowe momenty mogą nie uchronić firm przed ogólnymi trendami rynkowymi.
Źródło: CNBC